Asset Publisher Asset Publisher

Nabór zewnętrzny na stanowisko referenta ds. administracyjnych

Nadleśnictwo Kartuzy
ul. Nadleśniczego  Sobiesława  Mościckiego 4, 83-300 Kartuzy
ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko
referenta ds. administracyjnych

I. Organizator naboru:
Nadleśnictwo Kartuzy ul. Nadleśniczego S. Mościckiego 4, 83-300 Kartuzy Telefon 58/685-29-30
e-mail: kartuzy@gdansk.lasy.gov.pl


II. Tryb prowadzenia naboru:
Nabór jest prowadzony w oparciu o Zarządzenie nr 20/2024 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 22 sierpnia 2024 roku, w sprawie zasad organizowania rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku (DO.1101.145.2024).

III. Adresaci naboru:
W naborze zewnętrznym mogą uczestniczyć osoby spełniające wymagania kwalifikacyjne  do zatrudnienia  na  stanowisku  referenta ds. administracyjnych.

IV. Wymagania niezbędne

1. Wykształcenie: wyższe lub  średnie (kierunek: administracja, prawo, ekonomia,
zarządzanie) i przynajmniej 3 lata pracy w administracji.
2. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook).
3. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich.
4. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.

V. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
2. Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP znakowy i SILP Web.
4. Znajomość spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
5. Predyspozycje osobowe jak : sumienność, dokładność, rzetelność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
6. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.


VI. Ogólny zakres obowiązków:
1. Prowadzenie składnicy akt,
2. Prowadzenie ubezpieczenia składników majątkowych Nadleśnictwa,
3. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników,
4. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia środków i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa,
5. Prowadzenie całokształtu prac związanych z ewidencją i rozliczaniem transportu nadleśnictwa,
6. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystywaniem samochodów prywatnych w celach służbowych,
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z umowami najmu i bezpłatnego korzystania z mieszkań, budynków i budowli,
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych,
9. Sporządzanie deklaracji podatkowej od nieruchomości,
10. Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych związanych z zakresem powierzonych obowiązków.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.


VII. Na proponowanym stanowisku oferujemy:
1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2024 r.
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3. Pracę w pełnym wymiarze czasu,
4. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Kartuzy,
5. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej,
6. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w LP,
7. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy,

8. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach,
9. Świadczenia socjalne dla pracowników,
10. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
11. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP.


VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku),
2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego stażu zawodowego,
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych - załącznik nr 1 do ogłoszenia ,
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy załącznik -  nr 2 do ogłoszenia,
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na  zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracyjnych - załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed
rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.


IX. Termin i miejsce składania ofert:
1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Kartuzy w godzinach 7:00 -14:00 lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Nadleśnictwo Kartuzy
ul. Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4
83-300 Kartuzy,
w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 06.11.2024 r. do godz. 14:00
z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych”.
2. Dokumenty składane droga elektroniczną lub złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną decyduje data i godzina wpływu dokumentów do nadleśnictwa.

3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną wybrani, pozostaną do odbioru w siedzibie Nadleśnictwa Kartuzy przez okres 30 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
4. Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca uczestnikom kosztów związanych z naborem.
5. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u Sekretarza nadleśnictwa pod numerem telefonu 58/685-29-39 lub Specjalisty ds. pracowniczych pod numerem telefonu 58/685-29-41 w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
6. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do procedury naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub listownie (drugi etap naboru).
7. Postępowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu i odwołaniu.


Nadleśniczy Nadleśnictwa Kartuzy zastrzega sobie prawo do unieważnienia
naboru na każdym etapie, bez podania przyczyny.