Asset Publisher Asset Publisher

Nabór wewnętrzny na stanowisko Referenta ds. administracyjnych

W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu podpisania ogłoszenia o naborze na stanowisko (rekrutacja wewnętrzna).

I. Organizator naboru:
Nadleśnictwo Kartuzy
ul. Nadleśniczego S. Mościckiego 4, 83-300 Kartuzy
Telefon 58/685-29-30
e-mail: kartuzy@gdansk.lasy.gov.pl

II. Tryb prowadzenia naboru:
Nabór jest prowadzony w oparciu o Zarządzenie nr 1/2023 Dyrektora
Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 9 stycznia 2023
roku, w sprawie zasad naboru na wakujące stanowiska pracy w warunkach
obowiązywania spójnej polityki kadrowej w Regionalnej Dyrekcji Lasów
Państwowych w Gdańsku.

III. Adresaci naboru:
W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy zatrudnieni
na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu podpisania ogłoszenia o
naborze na stanowisko (rekrutacja wewnętrzna).

IV. Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie: wyższe lub średnie (preferowane z zakresu administracji,
ekonomiczne lub pokrewne) i co najmniej 2 lata stażu pracy,
2. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook),
3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP znakowy
i SILP Web,
4. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich,
5. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.

V. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
2. Umiejętność efektywnej organizacji pracy,
3. Predyspozycje osobowe jak : sumienność, dokładność, rzetelność, dyskrecja,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
4. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

VI. Ogólny zakres obowiązków:
1. Prowadzenie składnicy akt,
2. Prowadzenie ubezpieczenia składników majątkowych Nadleśnictwa,
3. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników,
4. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia środków i sortów BHP dla pracowników
Nadleśnictwa,
5. Prowadzenie całokształtu prac związanych z ewidencją i rozliczaniem transportu
nadleśnictwa,
6. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystywaniem samochodów prywatnych w
celach służbowych,
7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z umowami najmu i bezpłatnego
korzystania z mieszkań, budynków i budowli,
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych,
9. Sporządzanie deklaracji podatkowej od nieruchomości,
10. Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych związanych z zakresem
powierzonych obowiązków.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

VII. Na proponowanym stanowisku oferujemy:
1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: maj 2024 r.
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony 1 roku z
możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3. Pracę w pełnym wymiarze czasu,
4. Miejsce wykonywania pracy: biuro Nadleśnictwa Kartuzy,
5. Pracę w stabilnej jednostce organizacyjnej
6. Atrakcyjne warunki pracy i płacy – wynagrodzenie zgodne z zasadami
wynagradzania obowiązującymi w LP,
7. Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy,
8. Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach,
9. Świadczenia socjalne dla pracowników,
10. Ubezpieczenie grupowe i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
11. Przywileje pracownicze wynikające z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego
Pracy dla pracowników PGL LP.

VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane
stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku),
2. List motywacyjny z adresem do korespondencji oraz numerem telefonu i
w miarę możliwości adresem do korespondencji elektronicznej,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i
kwalifikacje zawodowe, ukończenie kursów, szkoleń itp. oraz posiadanego
stażu zawodowego,
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych –
załącznik nr 1,
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do
pracy – załącznik nr 2,
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej
zdolności do czynności prawnych i stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracyjnych – załącznik nr 3.
Wymienione wyżej dokumenty – oryginały, kserokopie i oświadczenia winny być
opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii
wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed
rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

IX. Termin i miejsce składania ofert:
1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Kartuzy lub
pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny :
Nadleśnictwo Kartuzy
ul. Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4
83-300 Kartuzy,
w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 22.05.2024 r. do godz. 14:00
z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych”.
2. Dokumenty składane droga elektroniczną lub złożone po ww. terminie nie będą
rozpatrywane. W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną decyduje
data i godzina wpływu dokumentów do nadleśnictwa.
3. Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani, przechowuje
się przez okres 30 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po
tym czasie zostaną zniszczone.
4. Nadleśnictwo nie odsyła złożonych przez kandydatów dokumentów i nie zwraca
uczestnikom kosztów związanych z naborem.
5. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u Sekretarza
Nadleśnictwa – numer telefonu 58/ 685-29-39 lub Specjalisty ds. pracowniczych
– numer telefonu 58/ 685-29-41 w dni robocze od poniedziałku do piątku w
godzinach od 7:00 do 15:00.
6. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do procedury naboru, zostaną
powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub listownie (drugi
etap naboru).
7. Postępowanie i rozstrzygnięcie postepowania jest ostateczne i nie podlega
zaskarżeniu i odwołaniu.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Kartuzy zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru
na każdym etapie, bez podania przyczyny.